thats the way.

igår slaggade elin och frida hemma hos mig, det va riktigt mysigt! vi kollade på film och va inne på datan. Idag va jag i stinsen med lelee och eelin, elin handlade massa massa julklappar medans jag och linnea gick runt och röjde. men jag köpte en julklapp till mig själv en tröja som kosta 300. juste man ska inte va i stinsen nu förtiden det är fult över allt och alla precis alla stirrar. Igäntligen skulle jag slaggat hos linnea men jag kunde inte bajs på det ville värkligen det!:( imorgon måste jag till STINSEN IGEN!!!! tack vare linus som jag praoa hos jag ska vara där 11:O juste om tre dagar är det julafton och det snöar hoppas det håller i sig.


BYE'


Kommentarer
Postat av: linnea

hahaahahah linus hahahah x)

2008-12-23 @ 17:47:25
URL: http://lelelala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0