take a bath

alla älsklingar där ute jag e på jävligt bra humör! hade en fett bra jul! i julklapp:
1. Ny laptop hos pappa
2. ny mobil
3 hundratals presentkort på gina tricot!
5. fick present kort på panduro oxå så nu ska jag börja sy mina egna kläder.
6. godis haha
7. en jacka
8. smycken
9. en klänning från gina.
10. pengar
11. minneskort till mobilen.
12 usb- grunkor :P
13. m.m

så e nöjd bättre än förra julen!!
idag har jag badat på husby badet med min söta lillebror hah han tyckte mest om att va i den minstaste barn poolen där det bara är typ vatten till vaderna , men han e galen i rutschkanor(stavning?) så vi åkte alla äventyrskanorna även forsen :D så det var roligt! han va ju fett modig som våga åka fast han ba va 2 år! imorn är planen att shopppa nu i sista minuten ska jag hitta en nyårs klänning! för på söndag åker jag iväg till Åre då får ni klara er utan mejh!<3 puss jannica


                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0