just dance

dagen bestod av att vara i åkersbega och kolla på min sysling spela hockey (stavnig?), ganska lång tråkigt faktist. Nu är jag hemma själv för resten av familejn är på julmiddag på edsbacka, men jag stana hemma. Elin och frida ska sova här ikväll mysigt mysigt. nu ska jag kolla på herry potter hehe men det är faktist bra ibland. Juste jag kan inte sluta fundera på vem den nya är som ska börja i min skola är, en ska sluta så då kommer en ny om nån vet det skriv nu nu nu! Just nu har jag bild brist kanske kan ta några till ikväll kan försöka! nu får ni nöja er med lite gammla bilder. / j e n n i e
         
BYE


Kommentarer
Postat av: ronja

shit vilken cool blogg:)

2008-12-21 @ 10:59:28
URL: http://theronjaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0