i,m lovin it

hejsan jullovet här kommer jag. sista dan i skolan idag underbart! halva dagen bestod av handboll mot 7,2 som jag inte pallade va med på :P och sen andra halvan av dagen en dålig film som verkligen sög! och fika, mumsi hih.på jullovet kommer jag ha tråkigt för både ina och tove kommer vara borta :(:(:( nooo damn! stackasr mej! men pappa säger att vi ska åka iväg och åka skidor lita halvt kul och skidor varje jul och man tröttnar plus att jag suger på det! haha not* men har ingen bättre anledning till varför skidor för tillfället e tråkigt:P ikväll ska jag ut med tove vi ska nog hitta på nått bus joina?  och imorn är jag bort hela dan ska på julbord på en båt som åker runt i skårgårn! lite rädd för båtar vill inte att det som hände med titanic ska hända. jag e rädd för vita skåp bilar också ,, och för spindlar och småkryp och broar för när man åker underdom känns det som dem kommer trilla ner på mej! HAHA min rädslor alltså oo juste är skita ultra rädd för ormar!!!!!!!!!!!!!  hatar ormar!!!!!!!!!!!!!

skummt inlägg frän jannica eelsk@ tejbrant ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0