hihi heting geting

uscha hatar prao nu ! skulle jobba på burger king ju men skäms som fan! dem e värsta slavdrivarna ! städa,diska,städa e allt vi gör ! fyfän för att praoa där kommer aldrig göra om det. det ända som var bra var att vi fick glass :D
idag har jag haft ett långt mysigt glatt underbart samtal med saknade tove! hon är underbar för alla er som inte vet ! hihi. efter praon så skulle ja på dansuppvisning. min syster elice går på lasse kyhles. stavning? på uppvisningen så som vanligt letade jag efter snyggingar haha fanns många man direkt smälte för. när jag blir stor ska jag gifta mej med nån snygg dansare ;) haha! nån som va där ? allt för idag / jannica

ps. om ni ser en vit skåpbil gå inte nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0